Cześć Witam. Smarowanie układałem ja więc najlepiej chyba je opiszę .wykres tak naprawde pokazuje jak rozłożony jest olej na torach i sorry ale nie jest zadna kpiną. Tak naprawdę wykresy na maszynę AMF Summit i tak mało oddają w porónaniu do rzeczywistości , nie ma w nich ani ml, ani podanej ilosci rozłozonego oleju na torze w danym miejscu i można sie tylko domyslać co tam moze być w rzeczywistosci , jak maszyna rozklada olej , jaki jest docisk padów i jak jest czyszczony tor tego nie wywnioskujemy z wykresu. Ale do rzeczy.
[ Dodano: 06 Mar 2009 12:17 ]
Smarowanie ma 46 stóp długosci na srodku , grubiej do 40 stopy, od 40 do 46 cienko.
Track - mniej oleju i trochę krócej ale nie mało , Boki Outside - duzo bardziej sucho jak widac na schemacie , ale pustyni tam nie ma . Ilość Oleju jakies 60 - 70 % tego co było na torach w Mirazu na IWO 2009. Ogólnie fajne smarowanie i mozna wysoko pograc , nie obawiejcie sie więc podstepów i nieprzyjemnych niespodzianek. Końcówka jak zwykle bywa w Tokyo Station bardzo dobrze doczyszczona. W miare grania wysycha i zmiania sie reakcja kul należy zmieniać linie gry , po pewnym czasie ta zmiana warunków jest bardzo gwałtowna , tor sie otwiera i należy zmienić zarówno linię i kulę. To moje podpowiedzi na grę , wiecej juz Wam nie podpowiem i tak mocno poprowadziłem Was za rączkę. Kto dobrze popracuje głową na rozgrzewce i weźmie pod uwage to co napisałem będzie wiedział co zagrać . Pozdrawiam i ¯yczę wysokich wyników. PS. Ja bedę się męczył w weekend w Warszawie na gorszych warunkach.
[ Dodano: 06 Mar 2009 12:27 ]
A co do Twojej wypowiedzi Przemku , sorry to nie kpina , żebyś nie miał wątpliwości. Jesli coś źle zrobiłem to tylko moja wina i zawodników z drużyny Sztormu za to nie obwiniajcie, miałem na poczatku tygodnia kłopoty natury rodzinnej ( Babcia w szpitalu )i kilka całodziennych wyjazdów poza Trójmiasto wiec smarowanie ustawiłem na prędce i zrobiłem schemat który w miare oddaje rzeczywistość. Do zobaczenia, chciałbym sie z Wami spotkać ale niestety musze byc gdzie indziej.